Egy sikeres szervezet adaptív, azaz képes alkalmazkodni az őt körülvevő környezet változásaihoz, legyenek azok technikai újítások, vagy tudományos fejlesztések. Az alkalmazkodás alapkövetelménye a szervezet fejlődése, mely magában foglalja a munkavállalók fejlődését/fejlesztését is. Készségfejlesztésre a legjobb módszer, ha az egyes munkacsoportok környezetükből kiragadva, több napos tréning keretein belül sajátítják el és fejlesztik azokat a kompetenciákat, melyeket a tréning vége után, a valós munkakörnyezetben is sikeresen alkalmazhatnak.
Figyelembe véve, hogy a felnőttkori tanulás érzelem vezérelt, tréningjeinken olyan programtervet biztosítunk, mely a témába vágó elméleti megközelítés mellett olyan szituációs feladatokat tartalmaz, melyek kellő benyomást képesek kelteni a résztvevőkben. Mindezt úgy, hogy a jó hangulat és a bizalmi légkör megteremtése feltétlen célunk. A tréningeken 12-15 fős csoportokkal dolgozunk, mely csoportok egy vagy több szakképzett és tapasztalt tréner segítségével sajátítják el az új technikákat és készségeket. A megfelelő környezet megteremtése érdekében olyan szolgáltatókkal állunk kapcsolatban, akik rendelkeznek a programok ideális lebonyolításához szükséges helységekkel, valamint biztosítunk minden szükséges eszközt és kelléket a résztvevők és a feladatok számára.

Az Apolló Kft. néhány programcsomagja és annak bemutatása:
- Ügyfélkezelés: célja többek között a részvevő munkavállalók társas készségeinek fejlesztése, a különböző problémás ügyfelek kezelésének és a megfelelő visszajelzés elsajátításának biztosítása. Ajánljuk minden olyan munkavállalónak, aki ügyfélszolgálatot lát el, kereskedői pozíciót tölt be, vagy egyszerűen munkaköréből fakadóan gyakran érintkezik a szervezet ügyfeleivel, partnereivel, külső kapcsolataival.
- Csapatépítés: a munkahelyi tréningek egy klasszikus formáját takarja, mely egy együttesen működő csoport kohézióját, hatékony együttműködését és kommunikációját hivatott kialakítani. A feladatok célja egy önmagát fenntartó rendszer kiépítése, a csoporton belüli és csoportok közötti információ áramoltatásának kialakítása, valamint konfliktushelyzetekkel való megküzdés és a közös megoldások előtérbe helyezése. A bizalmi légkör megteremtése itt is feltétlen célunk.
- Időgazdálkodás: olyan ismeretek és készségek átadása a cél, mellyel elkerülhetők a határidő-túllépések, az elvégzetlen feladatokból adódó túlórázások, a figyelmetlenségből és túlterheltségből származó hibák pedig minimalizálhatók. Mindemellett segít a résztvevőknek a megfelelő én-idő kialakításában.
- Tárgyalástechnika és kommunikáció: olyan kommunikációs stratégiák bemutatását tartalmazza, melyek alapja a partnerek igényeinek felmérésére, a konfliktusmenetes megbeszélések megteremtése és a rendelkezésre álló információk megfelelő értelmezése. Szinte minden munkakör számára fontos elsajátítandó készségeket tartalmaz.
A fenti példák csak egy töredékét jelentik széles repertoárunknak. A tréningek tartalmi összetétele teljes mértékben a Megbízó igényeit követi, összeállítható azonos munkakört betöltő munkavállalókra, vagy bizonyos kompetenciák fejlesztésére szabva is.